Frequently Asked Questions

Q1: Hvad er formålet med Cavitas tandforsikring?
A1: Forsikring er et værktøj til at beskytte mod økonomiske tab. I overensstemmelse med forsikringsprincippet og på grundlag af gensidig bistand opkræver personer, der søger at undgå realisering af en vis tilsvarende risiko, deres midler hos forsikringsselskabet, således at nogle af dem modtager forsikringsydelser i tilfælde af en negativ konsekvens. Forsikringsprincippet er således fordelingen af skaderne (kravene) mellem et stort antal personer, der bærer samme risiko.
Q2: Kan man tilmelde fasmilie til Cavitas tandforsikring?
A2: Cavitas tandforsikring, som enhver anden forsikring, skal forebygge og mindske dine potentielle risici. I tilfælde af tandlægeforsikring er disse risici de tandlægeomkostninger, som du kan få i fremtiden.
Q3: Skal en forsikret person oplyse sin tandstatus for at få Cavitas tandforsikringsdækning?
A3:. Nej, dette er ikke påkrævet. Alle eksisterende tænder er dækket uanset tidligere behandlingshistorie (manglende tænder er udelukket). Dette omfatter allerede igangværende, planlagte eller anbefalede behandlinger, forudsat at behandlingen sker efter forsikringsperiodens startdato.
Q4: Hvor lang er policeperioden?
Spørgsmål 4: Forsikringsperioden er 1 år, selvom Cavitas-forsikringsydelsesordningen er for de 3 år, så dækningen øges over tre (3) år, hvilket giver den maksimale dækning i det tredje år.
Q1: Hvordan kan vi som virksomhed få Cavitas tandforsikringsdækning for vores medarbejdere?
Q1: Hvordan kan vi som virksomhed få Cavitas tandforsikringsdækning for vores medarbejdere?
Spørgsmål 2: Er der et krav om minimumsantal af medarbejdere for at indgå Cavitas tandforsikringskontrakt med forsikringsselskabet
A2: Ja, kontakt os venligst, og vi deler dig kravene.
Spørgsmål 3: Hvordan ville mine medarbejdere blive serviceret i policeperioden?
A3: Alle medlemmer (medarbejder og familiemedlemmer) kan downloade Cavitas tandforsikringsmobilapplikation for at få hurtig adgang til politikoplysninger, indsende hurtigt krav, få retningslinjer for, hvordan man børster tænder, samt købe effektive tandplejeprodukter. På hjemmesiden (www.cavitas.pl) kan alle medlemmer få adgang til et login-beskyttet område for at få adgang til de samme oplysninger.

Q1: Hvordan kan jeg som ansat i virksomheden få Cavitas tandforsikringsdækning?
A1: For at gruppeforsikringsaftalen mellem forsikringsselskabet og din virksomhed kan afsluttes, og for at du kan modtage fordelene ved Cavitas tandforsikring, skal din arbejdsgiver erklære sin forsikringsinteresse til os (eller gøre det gennem en anden bemyndiget mægler).
Q2: Kan man tilmelde fasmilie til Cavitas tandforsikring?
A2: Ja, du kan tilføje din ægtefælle/samlever og børn op til 23 år, hvis du har en sådan tilladelse fra din arbejdsgiver.
Q3: I hvilke tandklinikker er Cavite tandforsikring gyldig?
A3: Cavitas tandforsikring er gyldig i enhver tandklinik i Danmark eller EU/EØS-land (undtagen oral Kræft behandling, kan kun gøres i Danmark). I tilfælde af en tandulykke er dækningen gyldig på alle autoriserede tandklinikker i hele verden.

Q1: Hvordan kan vi som mægler få Cavitas tandforsikring til vores erhvervskunder?
A1: Du skal erklære din forsikringsinteresse til os, for at gruppeforsikringsaftalen mellem forsikringsselskabet og din virksomhedsklient kan afsluttes. Derfra guider vi dig videre.
A1: Du skal erklære din forsikringsinteresse til os, for at gruppeforsikringsaftalen mellem forsikringsselskabet og din virksomhedsklient kan afsluttes. Derfra guider vi dig videre.
A2: Ja, kontakt os venligst, og vi deler dig kravene.

da_DKDanish